Faceți căutări pe acest blog

duminică, 29 iunie 2008

Stana de vale (29.06.2008)

Duminica dimineta am plecat spre Moneasa.
In Moneasa nu prea nea incantat centrul statiunii, prea multa lume.
Am mers pana la cariera de marmura apoi am scos harta si am vazut ca drumul forestier pana la Stana de Vale e de aprox 40 km.
Willy sigur poate merge pe un drum forestier si iata-ne spre Stana de Vale.
strada noastra




Drumul forestier arata chiar foarte bine, probabil era compactat de curand



La Stana de Vale am gasit o harta (actualizata in 1989)si am decis sa vedem Izvorul Minunilor si sa facem un traseu pana la Cascada Moara Dracului.

Izvorul Minunilor






Pe traseu baietii au gasit o stanca care au escaladat-o




Noi am preferat doar sa ne uitam la ei



                                                          Cascada Moara Dracului









Am facut cateva poze si am plecat spre Timisoara.

ciupercuta pe copac



apus la Stana de Vale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu